XARICI ƏLAQƏLƏR



“Təbaşir” teatrı müəllimləri bir araya gətirir...

“Sizə “ Təbaşir teatr”ı haqqında danışmaq üçün burdayam.Amma hardan başlayım harda bitirim hələ ki bilmirəm.Deməyə o qədər çox sözüm var ki... Bunları cümlələrlə ifadə etmək istəsəm yenə də duyğularımı
anlatmaqda aciz qalaram.

Skole – qardaşlaşan məktəblər, inklüziv təhsilin Ukrayna modeli, danışan tarix - «Сколівщина», təbiətin «Тустань» adlı möcüzəsi... 

2019-cu il İyulun 2-də Azərbaycan nümayəndə heyəti Lviv vilayətinin Skole rayonunda oldu. Nümayəndə heyətini rayon rəhbərliyi, ictimaiyyətin nümayəndələri qarşıladılar. Rayonla tanışlıq Natalya Dimitskayanın rəhbərlik etdiyi Skole İnklüziv Resurs Mərkəzindən başlandı. Qonaqlar kollektivlə, Mərkəzin fəaliyyəti ilə tanış oldular.


“İT STEP University”-də

Ukraynanın mədəniyyət paytaxtı hesab edilən Lviv şəhəri, eyni zamanda, İnformasiya Texnologiyalarının inkişaf etdiyi məkan kimi tanınır. Bu gün şəhərdə İnformasiya Texnologiyaları sahəsində 300-ə yaxın beynəlxalq kompaniya fəaliyyət göstərir. Bu kompaniyalar öz ətrafında 20 mindən artıq əməkdaşı birləşdirir.


ƏMƏKDAŞLIQ MÜQAVİLƏSİ İMZALANDI
2019-cu il iyul ayında EDUCENTER Azərbaycan təşkilatının “Təhsildə beynəlxalq təcrübə mübadiləsi” layihəsi çərçivəsində bir qrup azərbaycanlı müəllim, jurnalist və tələbə Ukraynada səfərdə oldu. Səfər çərçivəsində azərbaycanlı qonaqlar ilk olaraq Ukrayna Milli Pedaqoji Elmlər Akademiyasının (UMPEA) İstedadli Uşaqlar İnstitutunda “Universal Onlayn xidməti əsasında şagird şəxsiyyətinin inkişafı layihəsinin idarə edilməsi” mövzusunda seminarda iştirak etdilər.

BEYNƏLXALQ DİPLOMLAR 


Віра Ремажевська–осяяти світлом

Віра Ремажевська... Це ім'я звучить у науково-педагогічних кулуарах України та світу, продовжуючи набувати популярність і визнання. У чому ж причина любові і пошани, чим відома власниця цього  імені? 

DÜNYADA TANINAN MÜTƏXƏSSİSİ BİZ DƏ TANIYAQ…
Vira Remajevska… Bu ad Ukraynadan baş¬la¬yaraq dunyanın elmi-pedaqoji kuluarlarını dolaşmaqda və özünə sevgi, ehtiram qazan¬maq¬dadır. Bu ada sevgi, ehtiram qazandıran nədir? İnsan¬ları onu dinləməyə, onun işi ilə tanış olmağa, onu təqdir etməyə sövq edən, onun işini öyrənib yaymağa vadar edən nədir?

«Під одним небом»
02 липня 2019 року освітяни нашого району  приймали на  Сколівщині делегацію педагогів-новаторів Азербайджанської Республіки,  в складі якої був Боюкага Мікаіллі, директор освітнього центру «EDUCENTER». Наші колеги мали змогу побувати в комунальній установі  «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр», зустрітися з директором Наталією Диміцькою, яка розповіла їм про роботу колективу та  супровід  дітей з особливими освітніми потребами.

Перша поїздка в Турку  Для україномовних читачів

У холодні лютневі дні 2016 року мені вперше довелося побувати в Турці, яку я вважаю перлиною Львівської області. У той час проект «Міжнародний обмін досвідом» робив перші кроки. Турка, оточена покритими снігами горами і лісами, знаходиться на відстані 150 км від Львова.


KİPRDƏ BEYNƏLXALQ FORUMDA ÇIXIŞIM
“BİR SƏMA ALTINDA” – SÜLHƏ ÇAĞIRIŞ LAYİHƏSİ 

Hörmtəli Forum iştirakçıları! Hər birrinizi salamlayıram. Bu Forumda 20 ilə yaxın fəaliyyət göstərdiyim Azərbaycan Təhsil Şurasında koordinatorluğumla həyata keçirilən beynəlxalq layihələrin bir qismindən bəhs etmək istəyirəm. Hansı ki, bu layihələr bir neçə kitabımın, o cümlədən Azərbaycan, Ukrayna və rus dillərində “Bir səma altında” kitabımın ərsəyə gəlməsinə vəsilə oldu


МЕЖДУ ВЧЕРА И СЕГОДНЯ
Еще в 1998-ом году, когда я только приступил к своей корреспондентской  деятельности, а с интересом наблюдал уроки учителей, отличающихся творческим подходом к своей педагогической деятельности. 


“DÜNYANIN TƏHSİL MƏNZƏRƏSİ”  -  YAPONİYA  TƏHSİLİ 
Birmənalı olaraq demək olar ki, Yapon elminin, texnologiyasının, sənayesinin inkişafının təməlində onun təhsil sistemi dayanır



Müsahibim Avstraliyanın Vollongong Universiteti Dubay filialının prezidenti, professor Mohammed Salemdir. 


"BİR SƏMA ALTINDA" KİTABININ UKRAYNADA TƏQDİMATI
TƏHSİLDƏ BEYNƏLXALQ TƏCRÜBƏ MÜBADİLƏSİ LAYİHƏSİ
Biz nə üçün bu yola çıxdıq...
Xarici təcrübəyə istinad etmək çox yaxşı haldır. Amma bu o demək deyildir ki, müəyyən ideoloji doktirinaları və ya hansısa pedaqoji sistemləri mexaniki şəkildə qəbul edəsən. Bu ondan ötrüdür ki, müxtəlif xalqların mənəvi dəyərlərini, pedaqoji ənənələrini, təcrübələrini öyrənib, öz təcrübəni zənginləşdirə, pedaqoji texnologiyaların mübadiləsinin stimullaşdırılmasına təkan verəsən.



Комментарии